Shopping Cart

Reklamacija i povrat proizvoda

Kupac proizvode može da vrati u slijedećim slučajevima:

 

  1. Ukoliko je greškom prodavnice Printex d.o.o. fakturisan proizvodi koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povrata robe je 24h od trenutka prijema proizvoda. Kupac je dužan da ćim prije obavjesti korisnički servis, te da uređaj vrati u orginalnoj ambalaži sa svim popratnim sadržajem. Sve troškove nastale u vezi transporta/dostave snosi Printex d.o.o.
  2. Ukoliko je kupcu fakturisan neispravan ili proizvodi oštećen u transportu. Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja narudžbe od kurirske službe provjeri da li postoje vidljiva fizička oštećenja, ukoliko istih ima, pošiljku ne preuzimate od kurira, te nas kontaktirajte kako bi smo vam ćim prije poslali novi uređaj. Ukoliko nakon priključenja uređaja, a najkasnije 24 sata od zaprimanja istog, primjetite da uređaj tehnički nije ispravan, isti je potrebno da zapakujete u orginalnu ambalažu sa svim pratećim sadržajem i pošaljete nazad, kako bi ste dobili novi ispravan uređaj. Ukoliko ne sačuvate ambalažu i sadržaj iste, uređaj ćete biti obavezno poslati u ovlašteni servis.
  3. Ukoliko ste u okviru 7 dana odlučili da kupljeni proizvod ne zadovoljava vaše potrebe, isti ste u mogućnosti zamjeniti za drugi ili izvanredno izvršiti povrat novca, samo pod uslovom da je uređaj vraćate ne oštećen, bez tragova korištenja i u orginalnoj ambalaži sa svim pratećim sadržajem

 

Ukoliko je kupac naručio namjenski/specifičan proizvod kojeg nemamo na stanju, te je isti naručen na zahtjev kupca, takav proizvod kupac nije u mogućnosti vratiti niti zamjeniti za drugi proizvod, osim u slučaju da je isti isporučen tehnički neisprava.